تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هکر انگلیسی اتهامات اف‌بی‌آی را رد کرد

فناوری اطلاعات > اینترنت - «مارکوس هاچینس» تکذیب کرد که بدافزار بانکی Kronos را نوشته است.

 

به گزارش خبرآنلاین، هکر 22 ساله انگلیسی که هنگام شرکت در کنفرانس هکری دفکون در لاس وگاس بازداشت شد، در دادگاه تفهیم اتهام، موارد مطرح شده را رد کرد.

«آدریان لوبو» وکیل هاچینس که روی فیس‌بوک لایو با کریستی ویلکوکس، گزارشگر صحبت می‌کرد؛ ضمن اعلام این مطلب گفت موکلش بی گناه است و کد نوشته شده برای بدافزار کرونوس کار وی نیست.

هاچینس که با وثیقه 30 هزار دلاری قرار است فردا دوشنبه از زندان به طور موقت آزاد شود، تعهد داده است که به هیچ وجه به سوی دستگاه‌های مجهز به اینترنت نرود تا روز هشتم آگوست یعنی دو روز دیگر در دادگاه ویسکانسن با 5 مورد اتهام جدید دست و پنجه نرم کند.

هاچینس همان محقق امنیتی است که با نوشتن آدرس انحرافی، باعث شد تا باج افزار واناکرای نتواند تخریب‌های گسترده تعریف شده را در اینترنت به انجام برساند و یک شبه با راه اندازی وبلاگ malwareTechBlog معروف شده و از وی به عنوان قهرمان یاد شد.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هکر انگلیسی اتهامات اف‌بی‌آی را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..