تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناکامی 100 متجاوز مرزی هنگام ورود به خاک کشور

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از دستگیری 100 متجاوز مرزی و کشف بیش از 40 کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش شمانیوز: ماشاءالله جان‌نثار گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و عملیات‌ جداگانه، مرزداران هنگ تایباد طی یک هفته، موفق به دستگیری 100 متجاوز مرزی که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، شدند. وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد همچنین با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی مرزهای این شهرستان، توانستند بیش از 40کیلوگرم مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کنند. فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و انسداد مرز، مرزداران هنگ تایباد در پی کسب اخباری مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر به داخل کشور، بلافاصله در محل‌های احتمالی ورود آنها اجرای کمین کردند و توانستند مقدار 27 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک را در درگیری با قاچاقچیان کشف و ضبط کنند. جان‌نثار افزود: مامورین ایست و بازرسی 17 شهریور طی عملیاتی نیز موفق شدند، 16 کیلو و 800 گرم موادمخدر، شامل 11کیلو و 600گرم هرئین فشرده و 3 کیلو و 200 گرم هروئین پودری را از یک دستگاه خودرو کشف و ضبط کنند، علاوه بر این، این ایست و بازرسی موفق به کشف 530 گرم موادمخدر از نوع هروئین پودری جاسازی شده در داخل کیسه‌های برنج در یک خودرو شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناکامی 100 متجاوز مرزی هنگام ورود به خاک کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..