تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش

۵۷۷۲۹۶

۳۵۹  بازدید

معمولا از آرایش برای اصلاح ظاهر روزانه استفاده می‌شود، اما برخی افراد پتانسیل واقعی آن را کشف کرده اند. میمی چوی از ونکوور، کانادا یکی از این افراد است.

برترین ها: معمولا از آرایش برای اصلاح ظاهر روزانه استفاده می‌شود، اما برخی افراد پتانسیل واقعی آن را کشف کرده اند. میمی چوی از ونکوور، کانادا یکی از این افراد است. او یک هنرمند آرایشگر ۳۱ ساله است که توهمات بصری فوق واقعی ایجاد می‌کند. میمی قبل از کشف هنر آرایش معلم پیش دبستانی بود، اما احساس کرد این کار خلاقیت کافی را ندارد بنابراین کلاس را ترک کرد و کار با قلم موهای آرایشی را در خانه آغاز کرد. سپس در یک کالج زیبایی ثبت نام کرد و مهارت‌های خود را ارتقا داد. او اکنون آثار حیرت انگیزی با آرایش انجام می‌دهد که گیجتان می‌کند و این کار را بااستفاده درست و ماهرانه از پرسپکتیو و ایجاد طرح‌های سه بعدی روی سطح صاف انجام می‌دهد. او آرایش را مانند یک نقاش به کار می‌کردد و سایه‌ها را روی بدن استفاده می‌کند تا طرح سه بعدی ایجاد کند.

ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش  ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد توهم‌های بصری گیج کننده با جادوی آرایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..