تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون خانه‌ای دو خوابه و L شکل

وب سایت دکوبوم: مدل L  شکل این خانه تأثیر قابل توجهی بر طراحی داخلی فضا داشته است. سبک طراحی تعیین کننده بهترین محل برای قرار گیری مبلمان، ترکیب بندی فضاها در کنار هم و همینطور رنگ های به کار رفته است.شاید طراحی در فضاهایL  شکل مشکل به نظر برسد اما نوع طراحی در این خانه و ترفندهای به کار رفته در آن می تواند بسیار الهام بخش و منحصر به فرد باشد :دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

طراحی منطقه زندگی و فضای اصلی خانه بسیار ساده و باز طراحی شده است. اتاق نشیمن دارای یک مبل راحتی به رنگ خردلی می باشد که به فضا شکل و روح بخشیده است.

ورود نور طبیعی از نکات بارز در این خانه محسوب می شود.

دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

رنگ مبل خردلی در کنار تم رنگ خاکستری به کار رفته ، فضای آرامش بخشی را به ارمغان می آورد. دیوار آجری نشیمن  نیز فضا را به نحوی منحصر به فرد تغییر داده است.

قفسه چندطبقه با قرارگیری گیاهان محیط را مفرح تر ساخته و استفاده از متریال چوب در اتاق خواب مستر و حمام فضا را گرم و احساسی طبیعی در مخاطبین ایجاد کرده است.

دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

دکوراسیون خانه ای دو خوابه و L شکل

 در ادامه با مشاهده پلان ال شکل این خانه  با ما همراه باشید:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون خانه‌ای دو خوابه و L شکل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..