تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصولگرایی بدون «خودانتقادی»، یعنی مرگ زودرس

۵۷۷۲۶۶

۳۶  بازدید

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید به بازسازی، هماهنگی درون مجموعه‌ای و تقویت خودشان فکر و توجه کنند.

خبرآنلاین: عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: گروه‌ها و جناح‌های سیاسی باید به بازسازی، هماهنگی درون مجموعه‌ای و تقویت خودشان فکر و توجه کنند.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در پاسخ به این سئوال که آقای قالیباف بحث نواصولگرایی را مطرح کرد، جایگاه جامعتین در نواصولگرایی کجا باید باشد؟ گفت: هنوز در جامعه روحانی درباره این موضوع بحثی نداشته است.

وی افزود: به هر حال گروه ها و جناح های سیاسی باید به بازسازی، هماهنگی درون مجموعه‌ای و تقویت خودشان فکر و توجه کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این سئوال که آیا اصولگرایان خود انتقادی دارند؟ اظهار کرد: بله حتما خودانتقادی دارند و باید خودانتقادی داشته باشند. مگر می شود یک جریان سیاسی خودانتقادی نداشته باشد اگر این اتفاق نیفتد آن جریان دچار مرگ زودرس خواهد شد.

پورمحمدی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود شما در دولت آینده حضور ندارید، با فراغتی که پیدا می کنید، آیا به روند نوسازی و بازسازی جریان اصولگرایی کمک خواهید کرد؟ گفت: من به عنوان عنصر فعال سیاسی سعی و تلاش خودم را خواهم داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصولگرایی بدون «خودانتقادی»، یعنی مرگ زودرس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..