تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  عليرضا منصوريان فصل گذشته و در زمان مديريت افشارزاده در راس كار قرار گرفت و به عنوان سرمربى استقلال انتخاب شد.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

 اين مربى در اولين نشست خبرى خود در ليگ شانزدهم  درباره موضوعات مختلفى به صحبت پرداخت اما نکته جالب این بود که حرف هایش را با كرى خوانىآغاز کرد.

 منصوريان در اين نشست خبرى به هواداران آبى پوش قول داد تا در دربى پيش رو سربلند خواهد بود .در همين راستا سرمربى استقلال در اين باره اظهار داشت :من در دربی قبل که نتیجه آن 4 بر 2 شد در اهواز بودم و بسیار ناراحت شدم که هواداران استقلال از این شکست آزرده شدند و با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا در دربی آینده هواداران ما سربلند باشند.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

 به اين ترتيب سرمربى استقلال فصل را با كرى آغاز كرد تا بتواند به نوعى نشان دهد كه تصميم گيرنده بزرگى براى استقلال است .منصوريان همچنين بارها و بارها در كنفرانس خبرى هاى خود از كلمات خاصی استفاده كرده است .كلماتى كه شايد سرمربى استقلال براى اولين بار آنها را وارد فوتبال كرده است.

 بنابراين عليرضا منصوريان سرمربی تيم فوتبال استقلال در فصل فوتبالى اى كه گذشت به طور کلی فاز جدیدی از ادبیات را در ورزش ایران راه‌اندازی کرد و توانست به اندازه 50سال، کلمه و ترکیب‌های جدید را به فوتبال وارد كند.

 همچنين منصوريان از ابتداى حضورش در استقلال سعى كرد در جذب بازيكن نيز رقابت هاى گوناگونى با برانكو سرمربى پرسپوليس داشته باشد كه بدون شك اين رقابت ها تنها باعث شد دستمزد بازيكنان بالا برود.

منصوریان کلماتی همچون فرشینگ، پردازش، بنزین سبز که البته در فصل پیش  رو بنزین سبز چندانی در کار نیست و اکثر بازیکنان تیمش بنزین سبز محسوب نمی شوند.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

همچنین مالکیت خصوصی، فضا، زاویه، پیشنهاد انگلیسی، امتیاز برداشتن، رنکینگ، آذوقه، کافی خوردن، خرید شیک و دیزاین از جمله کلماتی جالبی بود که منصوریان در فصل گذشته استفاده کرد اما ظاهرا در فصل جدید کلمات غیر قابل قبولی از این مربی جوان شاهد خواهیم بود .

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان
کلماتی که به لعنت ختم شده و به راستی نمی توان تشخیص داد منصوریان یا از روی نادانی این کلمات را در کنفرانس خبری بیان کرده و یا از روی فشار .البته مربیان لیگ برتری بهتر است تحت هر شرایطی چنین صحبت هایی را به زبان نیاورند چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون شک در این موضوعات عقب نشینی نخواهد کرد و محرومیت را برای یکایک متهمان صادر می کند.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

  با تمام موضوعات مطرح شده اما منصوريان دست بردار نبود و موضوع جديدى را در يك نشست خبرى ديگر خود بيان كرد.فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان 

 منصوريان در يك نشست خبرى آن هم مقابل تيم العين در حالى كه از آمادگی و انگیزه بالای تیمش سخن مى گفت به يك باره درباره ماجرای محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه صحبت هايى جالبى را مطرح كرد

 سرمربى استقلال در اين نشست خبرى هم كم نگذاشت و اعلام كرد :من نمی‌توانم این موضوع را درک کنم وقتی که همه درخواست می‌کنیم لیزر و مواد منفجره نیاورند، چرا این کار را انجام می‌دهند. تیم دوم پایتخت حالا محروم شده است و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت آنها تاثیر بگذارد. امیدوارم اگر کسی این موضوع را دید به نیروی انتظامی گزارش دهد تا این مشکل برطرف شود.بله درست است منظور منصوریان از تیم دوم پایتخت همان پرسپولیس بود كه قطعا هواداران پرسپولیس از شنیدن این جمله منصوریان نه تنها خوشحال نمی‌شوند بلكه از نظر آن‌ها پرسپولیس تیم اول پایتخت است.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

 البته شاید منصوریان خواستار اين بوده تا با پرسپولیسی‌ها شوخی کند و البته کری هم بخواند اما او زمان مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده چرا كه هميشه ميان دو تيم استقلال و پرسپولیس حساسيت هايى وجود دارد و معمولا اينگونه حرف ها تنها تنش بین هواداران دو تیم را زیاد می‌کند

  از تمام اين مسائل كه بگذريم منصوريان در فصل هفدهم جدا از اينكه همانند سال گذشته به دنبال جذب بازيكنان مورد نياز برانكو بود اين بار كارى كرد كارستان .منصوريان اين بار با توهين و لعنت فصل جديد را آغاز كرد .به طور حتم سرمربى يك تيم بزرگ بهتر است در ارائه برخى صحبت ها رعايت اصول اخلاقى را داشته باشد چرا كه بيش از ميليون ها هوادار شنونده صحبت هاى او در كنفرانس خبرى هستند.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

   شکست استقلال در اولين ديدار و البته محروميت ٣ بازيكن باعث شد تا آن روى عصبى منصوريان را در فصل جديد نظاره گر باشيم

  سرمربى استقلال كه بارها طبق گفته كارشناسان در كنار زمين همانند يك« شو من» است اما اين بار در قابل يك فرد عصبى حاضر شد و به تاج ،ساكت و عوامل فدراسیون حمله کرد و با كلماتى همچون لعنت و ديكتاتور نشست خبرى خود را به پايان رساند.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

   علیرضا منصوریان خطاب به مسئولان فدراسيون فوتبال اظهار داشت :لعنت به خودخواهی و بی‌سوادی فوتبال و لعنت به قوانین فوتبال که در مملکت ما رعایت نمی‌شود. همان طور كه گفتم لعنت به قوانین و لعنت به گذشته‌ای که فراموش می‌شود. نمی‌دانم محمد رضا ساکت می‌داند استقلال نیمی از هواداران فوتبال را دارد یا نه. ما تا قبل بازی صبر کرده بوديم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد شود. مملکت ما این همه شهید داده که آزادی بیان باشد، اما اسیر دیکتاتوری شدیم.

  سرمربى اى كه به دليل يك باخت اينگونه در ابتداى فصل به مسئولان فدراسيون فوتبال حمله مى كند بايد ديد تا آخر فصل از چه روش ديگرى براى توجيه هاى باخت خود استفاده مى كند.

البته نا گفته نماند منصوریان در برنامه نود نیز صحبت هایی را درباره محرومیت بازیکنان خود مطرح کرد و در نهایت  خطاب به عادل فردوسی پور گفت: «عادل، جان مادرت بزار حرف بزنم»  و با این کلمات به نوعی از مجری برنامه  خواست  ارتباط را قطع نکند تا او بتواند به راحتی حرف های خود را مطرح کند.

منصوریان در دومین هفته رقابت های لیگ برتر و پس از تساوی صفر بر  صفر مقابل استقلال خوزستان نیز دست از اصطلاحات خاص خود بر نداشت و این بار با کلمه عذاب وجدان دیدار هفته دوم را به پایان رساند .منصوریان در نشست خبری خود اظهار داشت:امیدوارم چالش‌های هفته گذشته تأثیری در اتفاقات بازی دیشب نداشته باشد و برخی افراد بتوانند سر خود را راحت روی بالش بگذارند و با آرامش بخوابند چرا که وجدان در پایان شب به سراغ آدم می‌آید.

با روندی که سرمربی تیم فوتبال استقلال از اول هفته رقابت های لیگ هفدهم در پیش گرفته و از کلماتی همچون لعنت و عذاب وجدان استفاده کرده باید منتظر باشیم تا این فصل به خیر و خوشی به اتمام برسد در غیر این صورت کلماتی عذاب آور دیگری را از این مربی شنونده خواهیم بود.

فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان

انتهای پیام/

کلمات مورد علاقه علیمنصور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ لغات علی منصوریان در گذر زمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..