تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

به گزارش ایران ناز برخی اوقات افراد با بالا رفتن سنشان هم چنان زیبایی و جذابیت جوانی خود را حفظ میکنند که مثل یک معجزه غیر قابل یقین هست.چهره شوکه کننده زن استرالیایی | کارولین هارتز بانو کارآفرین 70 ساله و مادر سه فرزند اهل پرت — استرالیا اخیرا با چهره جوان خود جهان را به حیرت واداشته هست.

او میگوید تمام آن به علت سبک زندگی تندرست و رژیم خوراکی بدون قند هست که از 30 سال پیش تا به حال شروع کرده هست ولی برخی از مردم معتقدند او صورت بدون چروک و اندام متناسبش را با جراحی زیبایی به دست آورده هست.اخیرا در طی دو ماه قبل تصاویر کارولین به سرعت در همه ي جهان اکران شده و چهره 70 ساله او که حتی احتمالا بهتر از یک زن 50 ساله باشد همه ي را حیرت زده کرده و عده اي که دوست دارند ظاهر جوان خود را حفظ کنند از او الهام می‌گیرند

جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

ولی در کنار آن ها عده اي دیگر نیز وی را متهم کرده اند که او در مورد علت اصلی چهره جوانش کاملا صداقت نداشته هست.این بانو اخیرا تبدیل به یکی از چهره هاي پرطرفدار رسانه ها شده و از جانب کشورهای مختلفی مثل برزیل – بلژیک – ایرلند و کره جنوبی برای حضور در برنامه هاي تلویزیونی دعوت شده هست. او در این برنامه ها رژیم خوراکی بدون قند و داشتن سبک زندگی تندرست را علت اصلی چهره رشک برانگیزش می‌داند.

او خودش را معتاد سابق شکر و غیرمقاوم در مقابل کیک و شیرینی می نامد ولی از 28 سال پیش پس از آنکه متوجه شد خطر ابتلا به دیابت وی را تهدید می‌کند به طور کامل قند را از زندگی اش حذف کرد. هارتز در صحبت با خبرگزاری دیلی میلی استرالیا گفت من حالا 28 سال هست که به هیچ وجه قند مصرف نکرده ام. ابتدا بسیار سخت بود چرا که من معتاد شکر بودم ولی معتقدم که یکی از اصلی ترین دلایل حفظ سلامتی و تناسب اندام من این مورد هست.

این بانو استرالیایی عاشق کیک و شیرینی هست ولی با این حال مصرف قند را کامل قطع کرده هست من حتماً در هر وعده خوراکی به ویژه صبحانه پروتئین مصرف میکنم چرا که اشتهایم را قطع میکند. ایران ناز شمار زیادی از بانو ها بعد از 50 سالگی و اکثر فکر می‌کنند که دیگر ممکن نیست بتوانند تناسب اندام و وزن خود را حفظ کنند. من حتی با بانو هایي در دهه 40 سالگی صحبت کردم که بچه دارند و فکر می‌کنند دیگر نمیتوانند به هیکل قبل از بارداری خود برسند.

جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

اگرچه همه ي ما میدانیم هم چنان که سن بالاتر میرود متابولیسم بدن کند تر می‌شود ولی این بدین معنی هست که باید خود ما بازرسی را در دست بگیریم و گزینه هاي تندرست تری داشته و سخت تر تلاش کنیم.او در ادامه گفت من معتقدم بسیار مهم هست که به نوع غذا و کمیت خوراکی که می‌خوریم دقت کنیم. دقت کامل به این دو مورد بزرگ ترین فاکتوری هست که باید مراقب آن باشیم.برخی از کاربران شبکه اجتماعی نسبت به چهره جوان او مشکوک میباشند

این بانو 70 ساله هنوز عاشق خوردن شیرینی هست ولی او تنها به شیرین کننده هاي طبیعی اکتفا می‌کند، شیرین کننده هایي که حالا کمپانی او به اسم «سوئیت لایف» صادر کننده آن هست.او خودش شیرینی هاي بدون قند را با محتویات شیر بادام و نارگیل برای خود می پزد و هر روز کمی شکلات تلخ نیز می‌خورد.من دوست دارم الهام بخش مردم باشم. میدانم که قطع مصرف قند سخت هست.من خودم معتاد قند بودم ولی اگر من توانستم، بقیه هم میتوانند.

جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

تمرینات یوگا و مدیتیشن
گرچه رژیم خوراکی بدون قند به تنهایی برای داشتن ظاهری بسیار جوان کافی نیست. کارولین از سن 65 سالگی تمرینات یوگا و مدیتیشن را شروع کرد و هر شب کوشش می‌کند دست کم 8 ساعت بخوابد. او هم‌چنین کوشش میکند تا حد ممکن بین کار و استراحت خود تعادل برقرار کند.او چهار روز هفته کار می‌کند و در عین حال سرگرمی هاي دلخواهش مثل سینما رفتن با شوهرش ، گذراندن اوقاتشبا خانواده و رفقا و خرید در بازارهای میوه و تره بار را نیز انجام می‌دهد.قطعا با صحبت هاي او می‌توان گفت که وی سبک زندگی تندرست تری نسبت به شمار زیادی از افراد دارد ولی با این حال برخی مردم آن را علت کافی برای داشتن چنین چهره اي نمیدانند.

جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)

ناباوری کاربران شبکه اجتماعی
برای نمونه فردی در یکی از شبکه هاي مجازی نوشت هیچ ممکن نیست که کسی در سن 70 سالگی ابروهایش این چنین در بالای صورت قرار گرفته باشد آیا او در مورد جراحی اش صحبت میکند؟ بوتاکس باید همان رژیم بدون قند او باشدو یا شخص دیگری نوشت رژیم بدون قند جراحی پلاستیک و بوتاکس لازم هست. این زن نمی‌تواند چهره اش را حرکت دهد. من ترجیح می‌دهم همان رژیم با قند را داشته باشم..!

جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذابیت باور نکردنی این خانم در سن 70 سالگی (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..