تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خیالی از ایران»؛ از اسپانیا تا لهستان

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صبری کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان که پیش از این عروسک‌های 6 نمایشش در اسپانیا به نمایش در آمده بود، از برپایی این نمایشگاه در کشور لهستان خبرداد.

این کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی گفت: 120 عروسک کوچک و بزرگ از 6 نمایش من با نام های ننه دلاور ، خانه برنارد آلبا ، هشت لحظه، طوطی پر، تا یک بشمار و زمین وچرخ از 27 شهریور (18 سپتامبر) در تئاتر ویلکی( Wielki ) شهر ورشو به نمایش در خواهند آمد.

وی ادامه داد: تئاتر ویلکی یکی از بزرگترین تئاتر های ورشو است که مرکز نمایش باله و اپرا به شمار می رود . نمایشگاه «خیالی از ایران» قرار است به مدت 2 ماه در این محل برپا باشد.

صبری درباره برنامه ریزی برای این نمایشگاه نیز توضیح داد: وقتی نمایشگاه «خیالی از ایران» در شهر تولوسا اسپانیا برگزار شد عکس هایی از این نمایشگاه برای دوستان بین المللی گروه یاس تمام ارسال شد . آقای marekzurawski در لهستان که دبیر جشنواره ای نیز در این کشور است ، خیلی علاقه مند شد تا نمایشگاه عروسک ها در ورشو نیز برپا شود.

وی افزود: از سال گذشته تا کنون 7 ماه پیگیری کرد تا اینکه براى برگزارى نمايشگاه درهفته ی اول مرداد ماه تمام عروسک ها از اسپانیا به ورشو پست شد.

زهرا صبری درباره بازگشت عروسک‌ها به ایران تصریح کرد: عروسک ها را از اسپانيا به ایران برنگرداندم چون در کشورم مکانی برای نگهداری آنها ندارم!

این کارگردان در ادامه به آغاز مراحل طراحی نمایشگاه پرداخته و توضیح داد: در ورشو یک خانم طراح شروع به طرح زدن برای نمایشگاه کرده و هر چند روز یک بار برای من طرح ها ارسال می شود تا تایید بگیرند. کار پیشرفت خوبی داشته و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز 27 شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خیالی از ایران»؛ از اسپانیا تا لهستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..