تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی پرچمدار جدید هواوی در نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

فبلت پرچم‌‏دار میت ۱۰ هواوی در نیمه اول سال آینده، توسط اپراتور AT&T در ایالات متحده و در سرزمین مادری اپل به فروش خواهد رسید.

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، اپراتور AT&T با شرکت هواوی موافقت کرده است تا گوشی پرچم‎دار جدید این سازنده را در نیمه اول سال ۲۰۱۸ به فروش برساند. اپراتور AT&T، دومین اپراتور بزرگ ایالات متحده است و با توجه به موافقت برای عرضه میت ۱۰، به نظر می‌رسد که پرچم‌‏دار جدید هواوی در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

توافق با یک اپراتور بزرگ مانند AT&T، به هواوی به‌عنوان سومین سازنده پرفروش بازار گوشی‌ هوشمند کمک خواهد کرد تا جایگاه خود را در بازار حفظ کند و حتی می‌تواند جاه‌طلبی‌های هواوی را مانند فروش بیشتر در مقایسه با اپل و سامسونگ، به واقعیت مبدل کند.

مقاله‌های مرتبط:

گمان می‌رود گوشی پرچم‌‏دار جدید هواوی که توسط اپراتور AT&T در ایالات متحده عرضه خواهد شد، فبلت میت ۱۰ است. این محصول رده‌بالا به نمایشگر بدون حاشیه با نسبت ابعاد ۲ به ۱ مانند صفحه‌نمایش فول ویژن ال‎جی جی ۶ و اینفینیتی دیسپلی گلکسی اس ۸ سامسونگ مجهز خواهد بود و حتی شرکت هواوی نام EntireView را برای نمایشگر این مدل برگزیده است

 اگر شایعات صحت داشته باشند، هواوی صفحه‌‏نمایش ۶ اینچی فبلت میت ۱۰ را EntireView خواهد نامید. هم‏چنین، شایعاتی مبنی بر عرضه میت ۱۰ با چیپ‌ست Kirin 970 وجود دارد؛ مدل مذکور، تراشه رده‌بالا هواوی برای رقابت با چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام است و به میت ۱۰ قدرت می‌دهد. به همین جهت، عرضه میت ۱۰ به‌عنوان پرچم‌‏دار جدید شرکت هواوی در بازار ایالات متحده از اهمیت زیادی برای این سازنده چینی برخوردار است. در همین رابطه، باید گفت که شرکت هواوی، میت ۱۰ را ماه اکتبر به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد. 

هم‌چنین آخرین آمار و ارقام فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ از این موضوع حکایت دارند که شرکت اپل تنها با فروش دو میلیون واحد گوشی هوشمند بیشتر در طی این بازه زمانی، توانسته است جایگاه دومین سازنده پرفروش را به دست آورد. به همین جهت، شاید عرضه میت ۱۰ به‌عنوان فبلت پرچم‎دار جدید هواوی که مشخصاتی رده‌بالا خواهد داشت و نمایشگر بدون حاشیه آن‌، بتواند به سلطه اپل بر جایگاه دومین سازنده پرفروش بازار گوشی‌‏های هوشمند پایان دهد. البته، میت ۱۰ یک رقیب بسیار قدرتمند پیش رو دارد که در شایعات گذشته از این مدل با نام آیفون ۸ یاد می‌شود و بعید می‌دانیم که هواوی، به‌سادگی بتواند رقیب دیرینه خود را کنار بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی پرچمدار جدید هواوی در نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..