تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه از بی‌معرفتی به آیت‌الله هاشمی در مراسم تحلیف روحانی/توصیه ویژه یک اصولگرا به رئیس‌جمهور

گلایه از بی‌معرفتی به آیت‌الله هاشمی در مراسم تحلیف روحانی/توصیه ویژه یک اصولگرا به رئیس‌جمهور

محمد هاشمی درباره مراسم تحلیف و سخنان حسن روحانی در این مراسم گفت: مراسم باشکوهی برگزار شد و حضور دولتمردان از کشورهای‌ مختلف بیان‌گر این موضوع بود.

او ادامه داد: حسن روحانی سخنان بسیار قاطع، ‌صریح‌ و هدفمندی بیان کرد. او سیاست‌های نظام را در قالب سخنرانی خود بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: روحانی در این مراسم سیاست‌های منطقه‌ای، ‌بین‌المللی و داخلی و همچنین برخورد با دشمنان را در سخنان خود تشریح کرد.

او در پاسخ به این سوال که روحانی بیان کرد دولت او دولتی اعتدالی است و از پرخاش‌ها نمی‌ترسد و با بروز هیجانات وارد جنگ نمی‌شود مبین چیست، عنوان کرد: در کشور ما سابقه دولت‌ها سه گونه بود است؛ دولت اصلاح‌طلبان که ریاست آن بر عهده سید محمد خاتمی بود. دولت بعدی اصولگرابود که ۸ سال محمود احمدی‌نژاد آن را بر عهده داشت و دولت اعتدال و سازندگی که ۸ سال مرحوم آیت الله هاشمی عهده‌دار آن بود.

هاشمی ادامه داد: روحانی از میان این سه خط مشی که در کشور وجود دارد دولت اعتدالی را برگزید که تداوم راه دولت رئیس فقید مجمع است.

هاشمی با اشاره به اینکه این اولین مراسم تحلیف و تنفیذی بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن حضور نداشت، عنوان کرد: برای ما که به آیت الله هاشمی رفسنجانی علقه و علاقه داشتیم ندیدن جای خالی ایشان سنگین و غمگین بود.

رئیس اسبق صدا و سیما ادامه داد: باید بگویم به قول معروف در جریان دو مراسم تنفیذ و تحلیف ما بی‌معرفتی دیدیم و در هر دو مراسم یادی از آیت الله هاشمی نشد، ‌ایشان یکی از استوانه‌های نظام بود انتظار بود یادی از ایت‌الله هاشمی هم می‌شد.

روحانی مشی مرحوم آیت الله هاشمی را پیش بگیرد/ دولت نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود

همچنین حشمت الله فلاحت پیشه با درباره سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم تحلیف گفت: اگر رییس‌جمهور از لحاظ رفتاری و دولت‌داری مشی مرحوم آیت‌الله هاشمی را در پیش بگیرد قطعا موفق خواهد بود.

نماینده اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در زمانی کابینه تشکیل داد که اوج اختلافات بین جریان‌های سیاسی بود. در جریان انتخابات گروه‌های زیادی به حسن روحانی رای دادند و فقط مبارزه بین چپ و راست نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: اگر روحانی با توجه افرادی که به او رای دادند کابینه معرفی کند، کسی که قصد مقابله با او را دارد نمی‌تواند بصورت جناحی با او مقابله کند. دولت نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود چراکه بیشتر انرژی او را خواهد گرفت.

او با اشاره به گفته‌های روحانی در مورد بد عهدی‌های آمریکا گفت: روحانی سیاست‌های کلی کشور را گفت زیرا آمریکا قصد دارد ایران را بعنوان کشوری که مخالف و تهدید جامعه جهانی است معرفی کند. دولت باید در عین حال که با آمریکا مقابله می‌کند و او را تحدید می‌کند، باید با جهان و اروپا کار کند.

29214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه از بی‌معرفتی به آیت‌الله هاشمی در مراسم تحلیف روحانی/توصیه ویژه یک اصولگرا به رئیس‌جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..