تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت رئال و بارسا، سوژه کارگردان مراکشی شد

۵۷۷۱۰۹

۱۱  بازدید

عبدالعلا جوهری، کارگردان مراکشی قصد دارد فیلمی بر پایه رقابت میان بارسلونا و رئال مادرید بسازد.

ورزش سه: عبدالعلا جوهری، کارگردان مراکشی قصد دارد فیلمی بر پایه رقابت میان بارسلونا و رئال مادرید بسازد.

 نام این فیلم "هالا مادرید ویسکا بارسا" است که دستان بر پایه حاکمی محلی در یکی از شهرهای مراکش بوده که همه اهالی آن شهر را مجبور به هواداری از رئال مادرید کرده است اما روزی جوانی مهاجر از اسپانیا در این شهر حضور پیدا کرده و مردم را برای قیام علیه حاکم ظالم شهر تهییج می کند که در نهایت جنگ و درگیری در این راه بالا گرفته و جریان اصلی فیلم به این سمت و سو سوق پیدا می کند.

رقابت رئال و بارسا، سوژه کارگردان مراکشی شد

اساس این فیلم در مورد ورزش نیست و مسائلی چون قدرت و ثروت در آن مورد بررسی قرار گرفته است. مراحل ساخت این پروژه بین 4 تا 6 ماه طول خواهد کشید.

هدف نهایی تولید کننده این است که این فیلم را در اسپانیا منتشر کند، اگر چه در این راه به کمک و حمایت از یک شرکت اسپانیایی برای تولید و توزیع نیاز دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت رئال و بارسا، سوژه کارگردان مراکشی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..