تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت یونایتد و بارسا برای جذب ستاره فرانسوی

۵۷۷۱۰۱

۱۶۸۳  بازدید

شیاطین سرخ هم برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان دورتموند وارد عمل شده اند.

ورزش سه: بعد از جدایی نیمار و انتقال 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن، اخبار و شایعات در مورد جانشین این بازیکن و گزینه های پیش روی بارسا به شدت افزایش یافته که عثمان دمبله در صدر این اخبار قرار دارد.

اما طبق ادعای کالچومرکاتو، به جر بارسلونا، منچستریونایتد هم برای جذب دمبله نقشه کشیده است و می خواهد برای به خدمت گرفتن او وارد عمل شود.

رقابت یونایتد و بارسا برای جذب ستاره فرانسوی

رسانه ها قیمت جدایی احتمالی دمبله را بین 80 تا 100 میلیون یورو تخمین زده اند و همین موضوع ممکن است بسیاری از تیم ها را از جذب این ستاره آینده دار منصرف سازد.

البته با توجه به مصاحبه امروز دمبله و ابراز تمایل برای انتقال به بارسا، کار دیگر تیم ها برای جذب دمبله دشوار شده و اگر این بازیکن قصد جدایی داشته باشد، اما نوکمپ مقصد نهایی او خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت یونایتد و بارسا برای جذب ستاره فرانسوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..