تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مظلومانه دختربچه سوری از جنازه‌ی مادر +عکس

دفاع دختر بچه سوری از جنازه‌ی مادر +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوریه کشوری که سال هاست قسمتی از آن توسط تروریست های تکفیری اشغال شده است. این تروریست ها سوریه را ناآرام کرده و هر روز، جنایات جدیدی در آن می آفرینند. در دوران حضور گروهک های مختلف تروریستی با حمایت کشورهای عرب‌زبان منطقه، غرب و آمریکا خسارات جبران ناپذیری در این کشور از خود به جای گذاشته اند.

تروریست های فعال در کشور سوریه که در طول ماه های اخیر ضربات سنگینی را از سوی جبهه مقاومت و ارتش سوریه دریافت کرده اند، با انجام جنایات وحشیانه برای ادامه حیات خود در منطقه تقلا می‌کند. جنایاتی که پست بودن مقام انسانیت آنها را نشان می دهد و رذل بودنشان را به نمایش می‌گذارد.

جنایات بی‌شرمانه تروریست‌ها در سوریه زن، مرد، کودک و نوجوان نمی‌شناسد. جنایت‌‌‌کاران از هر روشی برای ایجاد ترس و دلهره در میان مردم مظلوم سوریه استفاده می‌کنند. فضای مجازی به عنوان محلی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر مختلف، در نشان دادن خوی وحشیانه تروریست ها نقش پررنگی دارد. در تصویر زیر دفاع مقتدرانه دختربچه سوری را از جنازه ی مادرش در مقابل تروریست ها مشاهده می کنید. اين عكس تلخ در شبكه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشته است.

دفاع دختر بچه سوری از جنازه‌ی مادر +عکس

انتهای پیام/

تلخ‌ترین عکس فضای مجازی در این روزها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مظلومانه دختربچه سوری از جنازه‌ی مادر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..