تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال تماشاگران از فیلم امیر نادری/ اکران کوه در موزه سینما

استقبال تماشاگران از فیلم امیر نادری/ اکران کوه در موزه سینمابه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «کوه» ساخته امیر نادری دوشنبه ۱۶ مرداد در موزه سینما اکران می‌شود.

این مراسم از ساعت ۲۰ با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه در موزه سینما آغاز می‌شود و پس از امضای پوستر توسط حاضران، فیلم «کوه» به نمایش درمی‎آید.

«کوه» آخرین ساخته امیر نادری است. داستان این فیلم در دهکده‌ای کوهستانی روایت می‎شود که اهالی‌اش به دلیل مشکلات زندگی و سختی کشت و کار آنجا را ترک کرده‌اند. دهکده‌ای که سایه کوهستان مانع عبور و تابیدن نور خورشید به آن است. در این میان مردی به نام آگوستینو و همسرش تلاش می‎کنند بمانند و آفتاب را به دهکده خود بیاورند. نمايش «كوه» از ۱۰ مرداد در گروه هنر و تجربه آغاز شده است.

این در حالی است که چهارشنبه گذشته در اولین روز اکران «کوه» ساخته امیر نادری، این فیلم با استقبال خوب تماشاگران به خصوص در سینماهای فرهنگ و موزه سینما مواجه شد و مسئولان موزه سینما سانس های نمایش فیلم در روز پنجشنبه گذشته را افزایش دادند.

اخیراً علاوه بر پردیس چارسو، سینماهای هنر و تجربه بابل، هویزه مشهد، سوره اصفهان، پردیس گلستان شیراز و تماشاخانه پارس کرمان هم به سالن‌های اکران اضافه شده اند.

انتهای پیام/

اکران رسانه‌ای فیلم امیر نادری در موزه سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال تماشاگران از فیلم امیر نادری/ اکران کوه در موزه سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..