تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «مجموعه نامه‌ها» را در دست نگارش دارم

کتاب «مجموعه نامه‌ها» را در دست نگارش دارمپونه نکویی شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جدید خود گفت: کتابم با عنوان «6400 روز تنهایی» توسط شهرستان ادب منتشر شد. این کتاب دومین مجموعه شعر عاشقانه‌های دفاع مقدس است. در این کتاب از منظر عاشقانه به این موضوع نگریسته‌ام. اشعار کتاب «6400 روز تنهایی» در قالب غزل سروده شده است.

وی افزود: کتابی با عنوان «‌مجموعه نامه‌ها» را در دست نگارش دادم. نامه‌های این کتاب تقریبا درباره مسائل عرفانی دنیا و زندگی، جدال عقل و عشق و دل و خرد نوشته شده است. مخاطب این نامه‌ها محبوب زمینی نیست این کتاب نثری ادبی و شاعرانه دارد.

این شاعر در خصوص مجموعه غزل در دست نگارش خود بیان کرد: مجموعه غزل جدیدم که در دست نگارش است هنوز عنوان ندارد. آثار آن در موضوعات آزاد سروده شده است. به دلیل آنکه امسال یک مجموعه غزل چاپ کردم مجموعه غزل جدیدم را در سال جاری منتشر نمی‌کنم. سعی می‌کنم این کتابم برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شود.

انتهای پیام/

آخرین خبرها از مجموعه اشعار پونه نکویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «مجموعه نامه‌ها» را در دست نگارش دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..