تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت از کامیون در حال حرکت حامل گوشی آیفون! تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس هلند 5 سارق حرفه ای را که مانند فیلم های سینمایی اقدام به سرقت یک محموله شامل گوشی های آیفون کرده بودند دستگیر کرد. تصاویری که توسط هلیکوپتر پلیس هلند تهیه شده این سارقان را در حال سرقت شبانه از یک کامیون نشان می دهد.

سرقت از کامیون در حال حرکت حامل گوشی آیفون! تصاویر

این سارقان که 33 تا 43 ساله و همگی اهل رومانی هستند در تاریخ 24 ژوئن اقدام به سرقت از این کامیون کرده بودند. آنها ابتدا خودروی خود را به پشت این کامیون مملو از گوشی آیفون رسانده و 2 تن از آنها با بیرون آمدن از قسمت سان روف خودرو اقدام به شکستن درب کامیون کردند. آنها سپس بسته های حامل گوشی آیفون را به خودروی خود انتقال دادند. ارزش گوشی های سرقت شده حدود 448 هزار یورو برآورد می شود.

سرقت از کامیون در حال حرکت حامل گوشی آیفون! تصاویر

" اد کراژوشکی"، سخنگوی پلیس هلند در این خصوص گفت :" راننده کامیون در لحظه سرقت گوشی ها، متوجه این اتفاق نشد و به راه خود ادامه داد. 5 مرد در این خصوص بازداشت شده اند و تحقیقات ادامه دارد. این سارقان مشکوک به سرقت کالای های گرانبهای 17 کامیون دیگر با روشی مشابه هستند. این سرقت های زنجیره‌ای از سال 2015 تا کنون انجام شده است."

سرقت از کامیون در حال حرکت حامل گوشی آیفون! تصاویر

گفتنی است؛ پلیس هلند با ارسال این ویدئو به همکاران خود در سراسر اروپا از آنها خواسته تا موارد مشابه را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

سرقت از کامیون حامل موبایل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت از کامیون در حال حرکت حامل گوشی آیفون! تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..