تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت هرکول به روی تخته بعد از 8 سال

بازگشت هرکول به روی تخته بعد از 8 سال به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نخست اردوی تیم ملی وزنه برداری که روز چهارشنبه در ورزقان آذربایجان شرقی به پایان رسیده بود قرار است مرحله دوم این اردو از فردا با حضور 15 وزنه بردار در تهران آغاز شود.

مهمترین اتفاق مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری را می توان بازگشت سعید علی حسینی پس از هشت سال به اردوی تیم ملی وزنه برداری دانست.در ضمن  محرومیت علی حسینی 24 اکتبر 2017 به پایان خواهد رسید. این در حالی است که مسابقات جهانی آذر ماه در آناهیوم آمریکا برگزار می شود و امکان دارد علی حسینی در صورت بدست آوردن حد نصاب های لازم و نظر مساعد کادر فنی جزو ورزشکاران اعزامی به این مسابقات باشد.

گفتنی است سعید علی حسینی وزنه بردار فوق سنگین ایران است که موفق به کسب عنوان قهرمانی نوجونان آسیا و جوانان جهان شد و حتی هنوز رکورد دار یک ضرب، دوضرب و مجموع جهان در رده جوانان است.

انتهای پیام/

بازگشت علی حسینی به وزنه برداری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت هرکول به روی تخته بعد از 8 سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..