تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور وزنه برداران در مراسم تحلیف ریاست جمهوری

حضور وزنه برداران در مراسم تحلیف ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم تحلیف رئیس جمهور دولت دوازدهم روزشنبه 14 مرداد برگزار می شود و تعدادی از ورزشکاران و مدیران ورزشی هم در این مراسم حضور دارند. مدیران باشگاه های استقلال  و پرسپولیس، علی دایی، علی کریمی، کارلوس کی روش، علی پروین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و محمد رضا ساکت پیش از این برای حضور در این مراسم دعوت شده بودند. 

امروز هم  یک مدیر و 2 ورزشکار دیگر به دعوت شدگان این مراسم اضافه شدند. علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ، بهداد سلیمی و کیانوش رستمی افرادی هستند که در این مراسم حاضر می شوند.

انتهای پیام /

حضور ورزشی ها در مراسم تحلیف ریاست جمهوری  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور وزنه برداران در مراسم تحلیف ریاست جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..