تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر تلخ یورگن کلوپ برای هواداران لیورپول

۵۷۶۴۵۵

۹۶۴  بازدید

آدام لالانا، هافبک موثر لیورپول به علت مصدومیت شدید باید چندین ماه از میادین دور باشد.

ورزش سه: آدام لالانا، هافبک موثر لیورپول به علت مصدومیت شدید باید چندین ماه از میادین دور باشد.

  این ستاره 29 ساله و انگلیسی در جریان دیدار تیمش در آئودی کاپ برابر اتلتیکو مادرید دچار مصدومیت شده و بین 4 تا 5 ماه از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

خبر تلخ یورگن کلوپ برای هواداران لیورپول

کلوپ گفت: "قطعا این خبری نبود که در انتظار شنیدنش باشیم و متاسفانه شدت آسیب دیدگی به شکلی است که احتمالا غیبت او فراتر از چند هفته بلکه چند ماه خواهد بود. من فکر نمی کنم ما لالانا را در ماه های آگوست و سپتامبر در اختیار داشته باشیم اما در نهایت باید منتظر ماند تا ببینیم دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

لالانا بازیکنی با نگرش حرفه ای است و از زمانی که من هدایت لیورپول را بر عهده داشته ام همیشه به خوبی از سد آسیب دیدگی ها عبور کرده است، پس باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد بود."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر تلخ یورگن کلوپ برای هواداران لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..