تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان استخدام در ناسا با حقوق نجومی

فراخوان استخدام در ناسا با حقوق نجومیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،آیا می‌خواهید کره زمین را نجات دهید؟ می‌توانید برای شغل «نگهبان زمین» سازمان فضانوردی ملی آمریکا (ناسا) درخواست بدهید.

به نوشته روزنامه آمریکایی «یو-اس تودی» ناسا هم اکنون به دنبال فردی است که مجوز امنیتی لازم را برای جلوگیری از ورود موجودات فضایی به سفینه‌ها داشته باشد.

در شرح وظایف این شغل نوشته شده که نگهبان زمین باید توانایی حفاظت از زمین، اجرای سیاست‌های حفاظت از زمین و نظارت بر ماموریت‌های فضایی ناسا را داشته باشد.

متقاضیان این شغل باید «دانش وسیعی از حفاظت زمین»، تجربه نظارت بر برنامه‌های فضایی و «مهارت در دیپلماسی برد-برد در شرایط دشوار» را داشته باشند. این شغل با سفرهای زیادی و از جمله سفرهای فضایی همراه است.

به دلیل مسئولیت سنگین فرد واجد شرایط، حقوق در نظر گرفته شده برای این مقام بین ۱۲۴ هزار تا ۱۸۷ هزار دلار در سال است.

منبع:العربیه

انتهای پیام/

ناسا استخدام می‌کند: نگهبان زمین با حقوق ۱۸۷‌هزار دلار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان استخدام در ناسا با حقوق نجومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..