تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مار غول‌پیکر آهو را در چشم بر هم زدنی بلعید +فیلم

مار غول پیکر یک آهو در چشم به زدنی بلعید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون ویدئوهای بسیاری از حیواناتی که طعمه مارهای غول پیکر شده اند در پایگاه های خبری  مختلف منتشر شده که اکثرا ماجرا را از زمانی نشان می دادند که یا نیمی از طعمه بلعیده شده یا کار از کار گذشته و دیگر موجود یا انسان قربانی به طور کامل درشکم مار قرار گرفته و این خزنده مرگبار را با شکمی باد کرده در حالی که از بزرگی لقمه ای که برداشته در گوشه ای بی حال چنبره زده، به تصویر کشیده شده است.

فیلمی حیرت ‌انگیز که در این گزارش قرار است تماشا کنید تا حد زیادی با ویدیوهای قبلی که پیش از این در شبکه های اجتماعی دیده اید تفاوت دارد زیرا از آغاز تا پایان ماجرا را یعنی از لحظه ای که یک مار، آهویی را به طور کامل می‌بلعد نشان داده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که عده ای در کمال خونسردی به تماشای این صحنه ناگوار نشسته اند و ظاهرا این اتفاق برایشان حکم یک تفریح را دارد.

انتهای پیام/

ماری که یک آهو را درسته قورت داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مار غول‌پیکر آهو را در چشم بر هم زدنی بلعید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..