تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاب گوشی، دلیل کاهش طول عمر باتری

قاب گوشی، دلیل کاهش طول عمر باتریبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عوامل متعددی در کاهش طول عمر باتری تاثیر دارند که شاید افراد نسبت به آنها بی‌اطلاع باشند. مثل نصب برنامه‌های متعددی که استفاده از آنها چندبرابر سایر برنامه‌ها باتری مصرف می‌کند. استفاده از دوربین گوشی برای عکاسی یا تصویربرداری نیز ازجمله عوامل کاهش عمر طول باتری است.
اما در کنار تمام عوامل موثر، یک عامل مهم دیگر نیز وجود دارد که توجه چندانی به آن نشده است. گفته می‌شود خارج نکردن قاب گوشی به هنگام شارژ در کاهش طول عمر باتری تاثیر دارد. گرما باعث تخریب باتری می‌شود و وقتی باتری در حین شارژ داغ میشود، قاب مانع خروج گرما شده و همین امر به مرور در کاهش طول عمر باتری اثر می‌گذارد. پس بهتر است برای پیشگیری از این اتفاق، هنگام شارژ گوشی را از قاب خارج کنید. 

قاب گوشی، دلیل کاهش طول عمر باتری

 

قاب گوشی، دلیل کاهش طول عمر باتری

 

 

انتهای پیام /

تاثیر قاب گوشی در کاهش طول عمر باتری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاب گوشی، دلیل کاهش طول عمر باتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..