تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت کلاه ضدگلوله با قابلیت دید در شب

۵۷۶۳۵۲

۱۳۷  بازدید

یک شرکت آمریکایی فعال در تولید تجهیزات نظامی از کلاه ایمنی ضد گلوله با قابلیت دید در شب و سیستم شناسایی دشمنان از طریق سامانه هوشمند ردیاب رونمایی کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک شرکت آمریکایی فعال در تولید تجهیزات نظامی از کلاه ایمنی ضد گلوله با قابلیت دید در شب و سیستم شناسایی دشمنان از طریق سامانه هوشمند ردیاب رونمایی کرد.

به نقل از دیلی میل، کلاه ایمنی جدید با طراحی منحصر به فرد و با الهام از سری فیلم‌های جنگ ستارگان در واقع اولین کلاه ساخته شده از الیاف کولار است که از برخورد گلوله به سر جلوگیری کرده و طبق آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که الیاف مورد استفاده در این کلاه حتی در برابر گلوله‌ اسلحه کلاشینکف از فاصله نزدیک نیز مقاوم است.
شاید مهمترین ویژگی این کلاه در کنار موارد دیگر، مجهز شدن به سیستم تهویه هوا برای استفاده طولانی‌مدت در هنگام عملیات در شرایط جنگ واقعی است.

این کلاه دارای امکانات پیشرفته دیگر از جمله سامانه شناسایی دشمنان، سیستم تشخیص سایر نیروهای مجهز به کلاه ایمنی، سیستم نمایشگر تصویرساز در عمق میدان دید و گیرنده امواج سیستم موقعیت‌یاب جهانی برای مسیریابی بهتر است.

کارشناسان صنایع نظامی معتقدند که با استفاده از این کلاه ضد گلوله، ترس سربازان از مبارزه در خط مقدم کاهش می‌یابد، چرا که طبق مطالعات انجام شده بیشتر سربازان به علت ترس از برخورد گلوله به سر از ادامه پیشروی به صورت انفرادی صرف نظر می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت کلاه ضدگلوله با قابلیت دید در شب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..