تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات 4 ساعته برای خروج اجساد 3 تن از زیر آوار در گرمدره

سخنگوی آتش نشانی کرج گفت که اجساد 3 تن که در جریان گودبرداری ساختمانی در منطقه گرمدره استان البرز زیر آوار مانده بود، با تلاش ماموران خارج شد.

 ریزش آوار و محبوس شدن 3 نفر

سید جواد موسوی سخنگوی آتش نشانی کرج  ، افزود: موضوع ریزش آوار و محبوس شدن 3 نفر ظهر دیروز به آتش نشانی کرج اطلاع داده شد و نیروها با سرعت برای کمک به ماموران آتش نشانی گرمدره اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانی شهر گرمدره و کرج با تلاش 4 ساعته توانستند اجساد 3 محبوس شده در زیر آوار را خارج کرده و تحول پلیس دهند.
شهردار گرمدره نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: پیش از ظهر پنجشنبه بر اثر گودبرداری یک ساختمان 3 کارگر از اتباع افغان زیر آوار مانده و برغم حضور به موقع نیروهای امدادی، هر 3 تن جان خود را از دست داده و جنازه آنها از زیر آوار خارج شد.
محمد قدس محلاتی به حادثه گودبرداری ساختمانی در گرمدره که حدود ساعت 11 پیش از ظهر امروز رخ داد اشاره کرد و افزود: بر این اساس 3 کارگر زیر آوار مدفون شدند.
وی اضافه کرد: 2 تا از اجساد از زیر آوار بیرون کشیده شده بودند و تلاش برای خروج نفر سوم از سوی ماموران آتش نشانی ادامه پیدا کرده و در نهایت هر 3 تن از زیر آوار خارج شدند.
قدس گفت: هر 3 کارگری که بر اثر گودبرداری این ساختمان زیرآوار دفن شده اند از اتباع افغان هستند و در هنگام وقوع حادثه زیر حدود 20 متر خاک جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه از ابتدای وقوع حادثه نیروهای امدادی با تجهیزات لازم در محل حاضر شدند افزود: برخلاف تلاش های صورت گرفته شانس زنده ماندن کارگران زیر آوار به صفر رسیده و هر 3 نفر جان خود را از دست دادند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات 4 ساعته برای خروج اجساد 3 تن از زیر آوار در گرمدره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..