تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترابی: برد لحظه آخری، بدجوری می‌چسبد!

۵۷۶۳۵۰

۲۱۵  بازدید

مهدی ترابی هافبک سایپا بازهم در کسب امتیاز برای تیمش موثر عمل کرد.

ورزش سه: مهدی ترابی هافبک سایپا بازهم در کسب امتیاز برای تیمش موثر عمل کرد.

مهاجم تیم سایپا که از برد تیمش در ثانیه های پایانی مقابل صنعت نفت خوشحال بود، گفت: واقعا انصاف نبود که با چنین بازی خوبی که ارائه کردیم، برنده بازی نباشیم. ما تیم برتر میدان بودیم و تیم مان در این بازی سه بار گل برتری را به ثمر رساند.

مهدی ترابی در مورد عدم گلزنی اش در این دیدار گفت: خیلی تلاش کردم ولی خب بخت با من یار نبود. من در همه بازی ها تلاشم را می کنم که خودم را در موقعیت گلزنی قرار بدهم اما مهم این است که تیم ما با شایستگی این بازی را برده و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی در خصوص عملکرد تیمش گفت: تیم ما در فاز حمله بسیار عالی عمل کرد و با سرعت عمل خوبی که داشتیم توانستیم موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف به وجود بیاوریم. اگر کمی خوش شانس بودیم و توپ هایمان درون دروازه می رفت شاید با اختلاف بیشتری بازی را می بردیم.

ترابی از اظهارنظر در مورد داوری امتناع کرد و گفت: نمی خواهم در مورد داوری حرفی بزنم. برد در ثانیه های پایانی آن قدر دلچسب هست که فقط می خواهم از این برد لذت ببرم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترابی: برد لحظه آخری، بدجوری می‌چسبد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..