تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام رضا ولی نعمت دین و دنیای ماست

حجت الاسلام گواهی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برکات وجود امام هشتم در این سرزمین خاطرنشان ساخت:امام رضا ولی نعمت دین و دنیای ماست.ایشان تنها امام و معصومی هستند که در کشور ما دفن شده اند و مزار مطهرشان مایه برکات بی حد و حصر در کشور است.

تولیت آستان امامزاده صالح در ادامه به تاثیر بی بدیل امام هشتم بر رفتار شیعیان اشاره داشت و افزود:رفتار و سکنات و حرکات امام رضا(ع) بر تمام اقشار جامعه ما تاثیر گذاشته است و مردم قدرشناس ایران نیز فدایی ایشان هستند.در گرفتاری ها اولین اسمی که ایرانی ها صدا می زنند امام رضا(ع) است و نام ایشان نیز برای ما برکت دارد.

وی در ادامه افزود:مردم ما از سراسر ایران اسلامی به شوق زیارت ثامن الحجج کیلومترها راه را می پیمایند تا حاجتشان را با این امام همام در میان بگذارند و این موضوع بسیار زیبا است.امیدوار هستم که روز به روز معرفتمان به ایشان افزوده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام رضا ولی نعمت دین و دنیای ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..