تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکلات Twix در لیوان

۵۷۴۸۵۳

۴۸۴  بازدید

شکلات بسیار خوشمزه Twix را تقریبا همه می شناسیم و دست کم یک بار امتحان کرده ایم؛ شکلاتی با چند لایه از بیسکوئیت، کارامل و گاناش شکلات که طعمی عالی به آن بخشیده است.

وب‌سایت روزیاتو - فروغ بیداری: شکلات بسیار خوشمزه Twix را تقریبا همه می شناسیم و دست کم یک بار امتحان کرده ایم؛ شکلاتی با چند لایه از بیسکوئیت، کارامل و گاناش شکلات که طعمی عالی به آن بخشیده است.

اگر دوست دارید خودتان در خانه این شکلات را در حجم بیشتر درست کرده و از مزه اش لذت ببرید، توصیه می کنیم دستور پخت زیر را یک بار امتحان کنید.


مواد لازم    ۱ پیمانه شکر     ۱ پیمانه خامه چرب     نصف پیمانه شیر عسلی     ۱ پیمانه شکلات شیرین خرد شده     ۱ قاشق غذاخوری کره     بیسکوئیت خرد شده  شکلات Twix در لیوان
طرز تهیه

1. شکر را درون قابلمه روی حرارت ملایم هم بزنید تا زمانی که کاملا کاراملی شود.


2. خامه را افزوده و خوب هم بزنید. شیر عسلی را بیفزایید و ۱ دقیقه هم بزنید. سپس کنار بگذارید تا خنک شود.


3. شکلات را به همراه کره درون قابلمه ریخته و به روش بِن ماری (غیرمستقیم) ذوب کنید. سپس کنار بگذارید.


4. بیسکوئیت خرد شده را درون لیوان بریزید، یک لایه کارامل روی آن ها ریخته و سپس شکلات ذوب شده را اضافه کنید.


5. آن را به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال بگذارید تا خنک شود. سپس سرو نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکلات Twix در لیوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..