تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گریل برگر آمریکایی»، ساندویچی که بچه ها عاشق آن می شوند

۵۷۴۸۳۸

۴۴۳  بازدید

ساندویچ یکی از غذاهای مورد علاقه بسیاری از کودکان است. این روزها پدر و مادری را نمی توانید پیدا کنید که نگران تغذیه فرزند خود نباشند. به همین دلیل امروز می خواهم دستور آماده سازی یک همبرگر خوشمزه را به شما آموزش بدهم که کودکتان نمی تواند در برابرش مقاومت نشان دهد.

وب‌سایت دکتر کرمانی: ساندویچ یکی از غذاهای مورد علاقه بسیاری از کودکان است. این روزها پدر و مادری را نمی توانید پیدا کنید که نگران تغذیه فرزند خود نباشند. به همین دلیل امروز می خواهم دستور آماده سازی یک همبرگر خوشمزه را به شما آموزش بدهم که کودکتان نمی تواند در برابرش مقاومت نشان دهد.

برای کودکان ظاهر و بافت غذا از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین در آماده سازی غذاها حتما این موارد را رعایت کنید. کاهو و خیار شور باعث می شوند هر گازی که به این ساندویچ می زنید ترد باشد و لذت بخش.

سس ها نیز نقش مهمی ایفا می کنند و برای این همبرگر خوشمزه سسی فوق العاده کنار گذاشته ایم. همانطور که می دانید گوشت یکی از منابع پروتئین کامل است و انرژی پایداری به بدن می دهد. سبزیجات موجود در این ساندویچ نیز منبعی از فیبر و ویتامین ها هستند حالا اگر نان ساندویچی هم که استفاده می کنید سبوس دار باشد همه چیز عالی خواهد شد.


مواد لازم:یک چهارم فنجان برگ کاهو خرد شده سه قاشق غذا خوری کچاپ بدون نمک 3 قاشق غذا خوری خیار شور کم نمک که به خوبی خرد شده باشد یک قاشق غذا خوری خردل یک قاشق چای خوری سس تند 450 گرم گوشت چرخ کرده 90 درصد یک دوم قاشق چای خوری نمک یک دوم قاشق چای خوری فلفل سیاه اسپری پخت یا کمی روغن 4 عدد برگ کاهو 4 عدد نان فانتزی کنجدی مخصوص همبرگر 4 برش ضخیم از گوجه فرنگی 4 حلقه نازک پیاز  «گریل برگر آمریکایی»، ساندویچی که بچه ها عاشقش میشوند
روش پخت:

گریل را تا دمای متوسط رو به بالا حرارت دهید. 5 مورد ابتدایی لیست مواد لازم را در یک کاسه کوچک با هم ترکیب کنید.

به آرامی گوشت چرخ کرده را به 4 همبرگر با ضخامت 10 سانت تقسیم کنید. روی هرکدام به صورت مساوی نمک و فلفل بریزید. سینی میله ای گریل را با اسپری پخت یا کمی روغن چرب کنید. سپس همبرگر ها را روی آن قرار دهید و به مدت 4 دقیقه هر سمت را بپزید. می توانید پختن را تا هرجا دلتان می خواهد ادامه دهید.

یک برگ کاهو را روی لایه پایینی هر نان فانتزی قرار دهید. روی هر کدام دو و یک دوم قاشق غذا خوری سس قرار دهید سپس همبرگر، یک برش گوجه فرنگی و یک حلقه پیاز را قرار دهید. در پایان نیز لایه رویی نان فانتزی را روی آن قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گریل برگر آمریکایی»، ساندویچی که بچه ها عاشق آن می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..