تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میکرودرم ابریژن؛ روشی آسان جهت زیبایی و جوان سازی پوست

مژدهی آذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

میکرودرم چیست و خوب و بد آن کدام است؟همایون مژدهی آذر متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه چین و چروک ، لک و شلی و افتادگی همگی تغییرات ناخواسته ای هستند که صورت را سالخورده تر نشان می دهند؛ بیان کرد: یکی از روش های برخورد با این تغییرات برداشت یک لایه از سطح پوست است که این روش به طور کلی لایه برداری نامیده می شود.

وی افزود : رایج ترین روش لایه برداری مالیدن داروهای لایه برداری موضعی است و از روش های دیگر لایه برداری می توان به روش تراشیدن پوست(درم ابریژن) و صاف کردن پوست با لیزر اشاره کرد.

وی ادامه داد: مشکلی که در مورد لایه برداری به روش تراشیدن وجود دارد سختی انجام آن توسط متخصصین پوست و عوارض حین و بعد از عمل است که نیاز به مهارت بالای متخصصین پوست و همکاری خوب بیمار دارد.

عضو انجمن متخصصین پوست ایران با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تکنیکی به نام میکرودرم ابریژن باب شده است، تصریح کرد: متاسفانه به صورت بی رویه و بی حساب و کتاب این روش به کار می رود و انتظارات نامعقول و غیر واقعی از آن ایجاد شده است.

مژدهی آذر بیان کرد : در روش میکرودرم ابریژن پودر زبری به شدت بر روی پوست پاشیده می شود و یک لایه بسیار نازک از پوست می ریزد که این روش به عنوان یک شیوه لایه برداری سطحی در موارد ناصافی ها و فرورفتگی های جزئی پوست به کار می رود.

به گفته این متخصص پوست و مو انجام چندین باره میکرودرم صورت را روشن تر و منافذ آن را صاف تر می کند که با توجه به محدودیت کاربرد میکرودرم از این تکنیک ترجیحا همراه با سایر روش های دارویی ، جراحی یا لیزر استفاده می شود.

وی عنوان کرد : روش میکرودرم در پوست ملتهب و پر جوش و چرک به کار نمی رود و در ترمیم پوست های ناهموار و از بین بردن جای زخم های عمیق کاربردی ندارد.

مژدهی آذر توصیه کرد : انجام میکرودرم حتما باید توسط فرد با صلاحیت یعنی متخصص پوست انجام شود، زیرا پزشک متخصص ابتدا پوست بیمار را ارزیابی می کند که آیا انجام میکرودرم برایش ضرورت دارد و سپس همراه درمان موضعی اقدام به انجام میکرودرم می کند.

انتهای پیام/

میکرودرم چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میکرودرم ابریژن؛ روشی آسان جهت زیبایی و جوان سازی پوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..