تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام عجیب مشتری ناراضی از آرایشگر! + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشتری ناراضی ای که بدلیل خراب شدن موهایش هر روز بطرز عجیبی از یک آرایشگر انتقام می گرفت سرانجام توسط پلیس بازداشت شد . وی در حالی که با موتور از جلوی این آرایشگاه رد می شد یک پلاستیک پر از زباله رو به شیشه این مغازه می کوبید. گفته می شود این مرد که اهل شهر " دژوئو" استان شاندونگ چین است این کار را بصورت مرتب و روزانه انجام می داد.

انتقام عجیب مشتری ناراضی از آرایشگر خود ! تصاویر

آرایشگر بیچاره که از دست این مرد و هدیه های وی خسته شده بود سرانجام از پلیس خواست تا به این موضوع رسیدگی کند. پلیس با بررسی دوربین مدار بسته این مشتری ناراضی را دستگیر کرد.

انتقام عجیب مشتری ناراضی از آرایشگر خود ! تصاویر

این مرد که به مدت 9 روز در بازداشت بسر می برد اکنون به جریمه نقدی 500 یوآنی محکوم شده است.

انتهای پیام /

بازداشت مشتری ناراضی آرایشگاه توسط پلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام عجیب مشتری ناراضی از آرایشگر! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..