تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزی حلال در کلام امام رضا(ع)

چهار فایده روزی حلال اندک در کلام امام رضا(ع)به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امام رضا علیه‌السلام فرمودند:

هر کس به خدا خوش گمان باشد، خداوند مطابقِ گمان او، با وی رفتار می‌کند. و هرکس به روزیِ کم راضی باشد، خداوند عمل کم را از او می پذیرد.

و هرکس به روزی حلال اندک خشنود باشد، هزینه زندگی‌اش سبک می شود و خانواده اش در نعمت خواهند بود. و خداوند، او را از بیماری و درمان دنیا آگاه می‌کند و به سلامت، از دنیا به خانه سلامت (آخرت) بیرون می‌بَرد.

متن حدیث:

مَنْ حَسُنَ ظَنُّهُ بِاللّه ِ کانَ اللّه ُ عِنْدَ ظَـنِّهِ بِهِ وَ مَنْ رَضیَ بِالْقَلیلِ مِنَ الرِّزْقِ قَبِلَ اللّه ُ مِنْهُ الْیَسیرَ مِنَ الْعَمَلِ وَ مَنْ رَضیَ بِالْیَسیرِ مِنَ الْحَلالِ خَفَّت مَؤُونَتُهُ وَ تَنَعَّمَ اَهْلُهُ، وَ بَصَّرَهُ اللّه ُ داءَ الدُّنیا وَ دَواءَها، وَ اَخْرَجَهُ مِنْها سالِمااِلی دارِ السَّلامِ.

«اصول کافی، جلد 8، صفحه 347»

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فواید روزی حلال اندک در کلام امام رضا (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزی حلال در کلام امام رضا(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..