تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمنامه 40 قسمت از سریال آنام آماده شد/ شبنم قلی‌خانی به‌ زودی جلوی دوربین می‌رود

۴۰ قسمت از فیلمنامه آماده تولید است/ شبنم قلی‌خانی هفته آینده جلوی دوربین می‌رودجواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «آنام» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون روند تولید این سریال گفت: با توجه به اینکه تازه ۲۰ روز است فاز دوم مجموعه نمایشی «آنام» را کلید زده‌ایم، بازیگران به ترتیب اجرا وارد صحنه می‌شوند و از هفته دیگر سیامک صفری و شبنم قلی خانی جلوی دوربین می روند.

وی در ادامه اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد از قصه در زمان حال سپری می‌شود و تا به امروز نگارش ۴۰ قسمت از فیلمنامه به پایان رسیده است.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «کیمیا» افزود: نگارش فیلمنامه تا به اینجا روند خوبی را طی کرده است و با توجه به ظرفیت‌های قصه، مدیران خواستار پرداخت بیشتر به روایت داستانی هستند.

افشار در پایان با بیان اینکه فاز دوم تصویربرداری ۵ ماه دیگر به اتمام می‌رسد، در خصوص انتخاب لوکیشن‌ها اظهار داشت: هم‌اکنون تصویربرداری «آنام» در دانشگاه علامه طباطبایی انجام می شود و از اواسط مرداد ماه آن را به صورت پراکنده در بانک، خانه و کارخانه ادامه‌ می دهیم.

انتهای پیام/

تصویربرداری آنام به کجا رسید؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمنامه 40 قسمت از سریال آنام آماده شد/ شبنم قلی‌خانی به‌ زودی جلوی دوربین می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..