تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراحل ساخت و آزمایش مرسدس کلاس S

۵۷۵۹۴۱

۲۳۲  بازدید

همان طور که می دانید شرکت مرسدس بنز نسخه به روز رسانی شده خودرو سدان S کلاس خود را پیش از نمایش رسمی در نمایشگاه شانگهای معرفی کرد.

وب سایت تک شات: همان طور که می دانید شرکت مرسدس بنز نسخه به روز رسانی شده خودرو سدان S کلاس خود را پیش از نمایش رسمی در نمایشگاه شانگهای معرفی کرد.

 ویدیو آشنایی با مراحل ساخت و آزمایش مرسدس بنز کلاس S مدل 2018

مرسدس بنز این فیس‌لیفت را در تمامی مدل های خانواده S کلاس انجام داده و همه خودروهای آن از جمله S کلاس معمولی، S63 AMG، S65 AMG و مایباخ را به صورت هم زمان معرفی کرده است. در S کلاس جدید استانداردهای جدیدی در کیفیت داخلی تنظیم شده است که قطعاً می تواند توجهات بسیاری را به خود جلب کند. 

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدیو آشنایی با مراحل ساخت و آزمایش مرسدس بنز کلاس S مدل 2018 را تماشا کنید.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

  ویدیو آشنایی با مراحل ساخت و آزمایش مرسدس بنز کلاس S مدل 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراحل ساخت و آزمایش مرسدس کلاس S»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..