تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه سازمان‌هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل ناگهانی

سازمان هواشناسی نسبت به احتمال وقوع سیل ناگهانی در بعد از ظهر و اوایل شب در مسیر‌ها و مناطق کوهپایه‌ای و دره‌های کوهستانی استان‌های شمالی بویژه غرب مازندران هشدار داد.

به گزارش شمانیوز: در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جریان‌های مرطوب شمالی همراه با گذر موج تراز میانی جو در روز آینده در نواحی مرکزی و شرقی سواحل دریای خزر در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی پنجشنبه شب است که پیامد آن رشد ابر‌های جوششی و رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید محلی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب خواهد بود.
این اطلاعیه تاکید دارد: روز پنجشنبه رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در غرب استان مازندران پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی هشدار داده است: در بارش‌های رگباری، احتمال وقوع سیل‌های محلی موقت و ناگهانی بخصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مسیر‌ها و مناطق کوهپایه‌ای و دره‌های کوهستانی وجود دارد بنابراین توصیه می‌شود که احتیاط و آمادگی لازم جهت واکنش و جلوگیری از خسارات بویژه در غرب مازندران برای ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه به عمل آید.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه سازمان‌هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل ناگهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..