تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی برزیلی به استقلال رسید

مربی برزیلی به استقلال رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی فردا شب ( جمعه ) به مصاف استقلال تهران می رود که 2 تیم درصدد هستند در این مسابقه به پیروزی برسند.

مسئولان استقلال خوزستان که امروز در سازمان لیگ حاضر شدند، مجوز حضور 2 عضو این تیم را کسب کردند.

مهرداد ابوالقاسم پور، مدافع سابق فولاد که چند روز پیش به آبی ها پیوست، مجوز بازی گرفت و می تواند در مقابل شاگردان منصوریان بازی کند.

همچنین رافائل، مربی بدنساز استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ پانزدهم را دارد، امروز قراردادش در سازمان لیگ ثبت شد و می تواند فردا شب روی نیمکت حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

رافائل روی نیمکت استقلالی ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی برزیلی به استقلال رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..