تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا دست بردار ایران نیست!

یک نماینده جمهوریخواه مجلس آمریکا اعلام کرد که از مقامات وزارت آموزش آمریکا می خواهد تا درباره فعالیت های یک بنیاد خیریه حامی ایران در دانشگاه های آمریکا تحقیق کند.

به گزارش شمانیوز: یک نماینده جمهوریخواه مجلس آمریکا اعلام کرد که از مقامات وزارت آموزش آمریکا می خواهد تا درباره فعالیت های یک بنیاد خیریه حامی ایران در دانشگاه های آمریکا تحقیق کند. " دان داناوان" نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام این ادعا گفت دستگاه های نظارتی آمریکا باید فعالیت های "بنیاد علوی" را در دانشگاه های آمریکا زیر نظارت بگیرند. بنا به ادعای این نماینده این بنیاد خیریه مظنون به ارتباطات مشکوک با حکومت ایران است. بنا به ادعای این نماینده جموریخواه، بنیاد علوی میلیون ها دلار در دانشگاه های معتبری چون هاروارد، کلمبیا و پرینستون پول پخش می کند. او گفت: من به زودی با وزیر آموزش در این باره تماس خواهم گرفت. این نماینده آمریکایی گفت: آیا هدف این بنیاد نابود کردن موسسات دانشگاهی آمریکاست؟..ما باید این موضوع را بررسی کنیم و دانشگاه های ما هم باید تلاش بیشتری برای بررسی اهداکنندگان مالی خود داشته باشند."



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا دست بردار ایران نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..