تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه در تلگرام تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده ارسال کنیم؟

چگونه در تلگرام تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده ارسال کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام رسان تلگرام در آخرین بروز رسانی خود (تلگرام 4.2)، ویژگی های جدیدی از جمله ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده را به خود اضافه کرده است. اما برای برخی از کاربران سوال وجود دارد که این ویژگی چه کاربردی دارد و چگونه می توان از آن استفاده کرد.

پیش از اضافه شدن قابلیت ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده به چت های عادی تلگرام، این ویژگی و قابلیت های دیگر مانند ارسال پیام ناپدید شونده در حالت Secret chat وجود داشت و دارد.

قابلیت ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند برای تصاویر و ویدئوهای خود زمان مشخص کنند تا پس از گذشت آن زمان معین، تصاویر و ویدئوها به صورت خودکار حذف شود. حال تلگرام سعی داشته تا با اضافه کردن این قابلیت در چت های معمولی، امنیت کاربران را افزایش دهد و کابران نیز با استفاده از قابلیت  ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده نگرانی کمتری در ذخیره کردن بدون اجازه عکس‌های خصوصی خود خواهند داشت.

ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده در تلگرام  ابتدا در محیط چت، آیکن گیره را لمس کنید. سپس بر روی آیکن گالری (Gallery) تپ کنید. عکس، ویدیو و یا گیف مورد نظر خود را در گالری انتخاب کنید. آیکن تایمر که در زیر صفحه قرار گرفته را لمس کنید. زمان مورد نظر خود را از 1 ثانیه تا 1 دقیقه انتخاب کنید پس از انتخاب زمان مد نظر، گزینه Done را لمس و در نهایت روی دکمه ارسال تپ کنید.

 عکس مدت دار تلگرام

ویدیو ناپدید شونده تلگرام

 نکته 1 : پس از ارسال عکس شما با آیکن آتش و مدت زمان تعیین شده ارسال و نمایش داده میشود که پس از مشاهده شخص مقابل در طی زمان مورد نظر از چت پاک خواهد شد.

نکته 2:  در صورتی که شخص مقابل از پیام شما اسکرین شات بگیرید به شما اطلاع داده میشود.

انتهای پیام/

ارسال عکس و ویدئوی مدت دار در تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه در تلگرام تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده ارسال کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..