تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده‌ای به نام پیتزای 5 هزار تومانی/ هرگز پیتزای ارزان قیمت نخرید!

محمد حسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران در گقت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با ابراز نگرانی  از گسترش پيتزا های ارزان قیمت 5 هزار تومانی در جامعه گفت: در پخت پيتزای 5 هزار تومانی از مواد مرغوب استفاده نمی شود و همين موضوع می تواند باعث به وجود آمدن مشكلات جدی  برای  افراد شود. 

عزیزی در خصوص عوارض مصرف فست‌فود ابراز داشت: مشكلات گوارشی، كبد چرب، بيماری های  قلبی و عروقی، اضافه وزن، فشار خون و خطر ابتلا به ديابت از جمله خطرات احتمالی مصرف پيتزا و ساندويچ است.حالا در اين ميان وقتی افراد پیتزاهای ارزان‌ قيمت 5 هزار تومانی با مواد نامرغوب و با كيفيت پايين استفاده كنند به طور حتم بايد بيش از پيش در انتظار انواع بيماری ها باشند.

پدیده‌ای به نام پیتزای 5 هزار تومانی/ هرگز پیتزای ارزان قیمت نخرید!

 

وی بیان کرد: پیتزاهای کوچک و با قیمت کم بیشتر کارخانه‌ای بوده و در مکانی دیگر آماده و تنها در مغازه ها آن‌ها را داغ  کرده و تحویل مردم می‌دهند؛ هنگام آماده سازی برخی از این پیتزاهای از پیش تهیه شده ممکن است مسائل بهداشتی رعایت نشده باشند و همین امر تهدید بزرگی برای سلامت بهداشت مردم تلقی می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: پیتزاهای ارزان قیمت 5 هزار تومانی  بیشتر از پنیر، خمیر و سوسیس و کالباس با کیفیت بسیار پایین تهیه می‌شوند و در این مواد غذایی گوشت جایگاهی ندارد و همین مسئله باعث کاهش کیفیت این ماده غذایی در بین سایر فست فودها شده است .

وی تاکید کرد: پیتزاهای ارزان قیمت دارای چربی و نمک بالایی هستند و این فست فودهای با قیمت پایین باعث بروز بیماری‌های غیرواگیر مانند چاقی، قلب و عروق و افزایش کلسترول بد خون و حتی فشار خون در بین مصرف کنندگان می‌شود، به همین منظور افراد باید از خوردن پیتزا‌های ارزان قیمت 5 هزار تومانی پرهیز کنید.

انتهای پیام /

مشکلات و دردسرهای پیتزاهای ارزان قیمت برای سلامتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده‌ای به نام پیتزای 5 هزار تومانی/ هرگز پیتزای ارزان قیمت نخرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..