تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی

برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی 

مطمئنا بازیگران و افراد مشهور چون همه ي وقت جلوی دید همگان میباشند به وضعیت ظاهری و تیپ خود اهمیت زیادی می‌دهند و سراغ برندهای مشهور می‌روند. اگه از اون دسته آدم هاي به روز و مارک پوش هستید مطمئنا برند لباسهای بازیگران مشهور هم مورد توجهتونه. پس اگه دوست دارید با برندهای مورد علاقه بازیگرای مشهور ایرانی آشنا بشید این مقاله رو از دست ندید.

برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی

برند مورد علاقه محمدرضا گلزار
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی به گزارش پارس ناز Boy London یکی از برندهایی هست که اسپورت پوش هاي برندباز علاقه زیادی بهش دارن. انتخاب این کلاه پایبندی شما به مد روز بودن رو نشون میده.

نیکی کریمی و برند VOGUE
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانینیکی کریمی با بهره گیری از عینک برند VOGUE خوش سلیقه بودنش رو نشون میده.

الناز شاکر دوست
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانیالناز شاکر دوست یکی از خوش پوش ترین بازیگران مشهور ایرانی هست که با کیف DIOR نشان میدهد تا چه اندازه ظاهر برایش اهمیت دارد.

بولگاری برند مورد علاقه بهرام رادان
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانییکی از بازیگران برندپوش و خوش تیپ ایرانی بهرام رادان هست که این رو میشه از روی ساعت مچی اون تشخیص داد.

ترانه علیدوستی و برند coach
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانیاضافه بر سادگی، شیک بودن از خصوصیت هاي این هنرمند دوست داشتنی و پرطرفدار ایرانی هست که کیف برند coach سادگی و ظاهر شیک و جذابش رو تکمیل کرده.

برند مورد علاقه حامد کمیلی
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانیاین بازیگر خوش استایل فقط با یک کمربند برند (hermes) میتونه ظاهری به روز و خوشگل برای خودش بسازه.

پیمان معادی عاشق ساعت
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانیچندان هم عجیب نیست کسی که صاحب یک گالری ساعته ساعت هاي خاصی هم به دستش ببنده. از ساعت هاي مورد علاقه پیمان معادی لومینور پانرای برند مشهور ایتالیایی ست.

بهاره افشاری کلاسیک پوش

برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانیبهاره افشاری با کیف (FENDI) و ساعت (APPLE WATCH) ترکیبی از تیپ اسپرت و کلاسیک رو در ظاهرش به کار برده.

نوید محمدزاده با استایلی خاص
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانینوید محمدزاده به دلیل لباسهای خاصی که میپوشه تیپ و ظاهرش خیلی روی زبون ها میچرخه. کفش نارنجی برند (ALL STAR) نشون دهنده همین استایل خاص اونه.

مهناز افشار
برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی

مهناز افشار از بازیگران پرطرفدار و مشهور ایرانیه که استایل شیک و جذابی و داره. در این عکس اون رو با دستبند مارک سوارووسکی و کیف هرمس می‌بینید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برند پوشی به سبک بازیگران مشهور ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..