تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 96

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزمون سراسری رشته های کارشناسی 15 و 16 تیرماه با شرکت بیش از ۹۳۰ هزار داوطلب در ۳۷۲ شهر برگزار شد که به تفکیک جنسیت شامل ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد بوده است.

بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال در گروه آزمایشی علوم تجربی با تعداد ۵۸۰ هزار بود و رتبه های بعدی به ترتیب در گروه آزمایشی علوم انسانی با ۱۸۴ هزار نفر، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۴۸ هزار داوطلب ،گروه آزمایشی هنر ۶۱ هزار داوطلب و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز ۱۱۹ هزار نفر با یکدیگر رقابت کردند.

دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته

پس از این مرحله نیمه دوم مرداد ماه نتایج اولیه اعلام خواهد شد و بعد از آن داوطلبان باید با توجه به رشته های موجود، رتبه خود و ظرفیت دانشگاه ها به انتخاب رشته بپردازند که اکنون دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ریاضی و تجربی سال 96 درسایت سنجش بارگزاری شده است.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته علوم تجربی دفترچه راهنمای انتخاب رشته ریاضی

انتهای پیام/

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..