تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران ایرانی اکنون می توانند محصولات نوکیا را با گارانتی مای نوکیا خریداری کنند

نوکیا بعد از چندین سال دوری از بازار تلفن های همراه مجددا به این عرصه پا گذاشته است و به تدریج شاهد حضور مدل های جدید آن در بازار جهانی و البته ایران هستیم.

الان زود است که بگوییم این بازگشت به قدرتمندی نام نوکیا و اعتبار آن است یا خیر؛ اما گوشی‌های جدیدی که معرفی شده‌اند یادآور همان اصالت قدیمی و کیفیت بالای گوشی‌هایی است که از این برند انتظار داریم.

سایت مای نوکیا، با این هدف که تبدیل به مرجع تخصصی محصولات نوکیا شود، از اسفند ۹۵ فعالیت خودش را شروع کرده است. پوشش کامل اخبار شرکت نوکیا و بررسی محصولات آن دغدغه اصلی گردانندگان این مجموعه است. هدف این سایت تنها بخش موبایل نوکیا نیست؛ ساعت، دوربین‌های ۳۶۰ درجه و دیگر محصولات جدید این شرکت نیز در کنار بخش موبایل محوریت اصلی موضوعات سایت مای نوکیا است.

مای نوکیا

هدف دیگر تاسیس مای نوکیا فروش تمامی محصولات نوکیا در سریع‌ترین زمان ممکن از لحظه ورود آنها به بازار جهانی است. گوشی نوکیا 6 اولین محصولی است که توسط نوکیا و فقط برای چند کشور محدود عرضه شد؛ اما در یک فاصله زمانی کوتاه این محصول در سایت مای نوکیا نیز موجود شد.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه مای نوکیا به فروش می‌رسند دارای ۷ روز ضمانت تعویض و ۶ ماه گارانتی هستند. شما محصولات را به صورت آکبند و در یک بسته‌بندی شکیل به همراه کارت گارانتی دریافت خواهید کرد. همچنین قبل از خرید می توانید از مشاوره رایگان سایت مای نوکیا استفاده کنید.

مای نوکیا

در حال حاضر نوکیا 6، نوکیا 5، نوکیا 3 و نوکیا 3310 محصولاتی هستند که توسط نوکیا عرضه شده‌اند و هر 4 مدل در تمامی رنگ‌ها هم اکنون در فروشگاه مای نوکیا موجود و قابل خرید هستند. به زودی مدل های نوکیا 8 و نوکیا 9 نیز توسط نوکیا عرضه و در مای نوکیا موجود خواهند شد.

برای خرید محصولات نوکیا می توانید به فروشگاه مای نوکیا مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. پشتیبانی همه روزه و پاسخگویی کارکنان مای نوکیا یک خرید لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

مای نوکیا

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران ایرانی اکنون می توانند محصولات نوکیا را با گارانتی مای نوکیا خریداری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..