تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر رکورددار جراحی زیبایی به ایران +تصاویر

شیطان انگلیسی در بهشت شگفت انگیز ایرانی+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد انگلیسی تبار که به خاطر انجام جراحی های زیبایی متعدد و غیر ضروری چهره خود را به شکل بسیار تصنعی و مشمئز کننده در آورده است به شیطان انگلیسی در بین کاربران مشهور شده چرا که به نظر آنها این جراحی ها نه تنها او را زیبا نکرده بلکه موجب کریه شدن چهره اش شده است.

این مرد 34 ساله که رودریگو آلوز نام دارد، از شخصیت های تلویزیونی انگلیس بوده و پس از جراحی های بسیار، یکی دو روز قبل نیز برای عمل جراحی بینی اش به جزیره کیش آمد و تصاویری از این سفر در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی به دنبال انتشار عکس هایش درباره این سفر نوشت "کیش  جزیره‌ای خیره کننده و دوست داشتنی با ورزش های آبی بسیار، آبهای شفاف و گرم است، امیدوارم بتونم بیشتر بمونم تا از این بهشت شگفت انگیز در ایران لذت ببرم".

گفتنی است ورود او به ایران با روز تولدش همزمان شده که تصاویری در این رابطه نیز در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ورود شیطان انگلیسی به بهشت شگفت انگیز ایرانی+تصاویر

ورود شیطان انگلیسی به بهشت شگفت انگیز ایرانی+تصاویر 

اننهای پیام/

ورود مرد شیطان نما به ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر رکورددار جراحی زیبایی به ایران +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..