تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




50 تا 60 ساله ها؛ قربانیان سکته های قلبی در کشور

50 تا 60 ساله ها؛ قربانیان سکته های قلبی در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریدون نوحی رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی در نخستین جشنواره تقدیر از مجریان برتر مدیریت درمان سکته های قلبی و مغزی گفت: اقدامات خوبی در زمینه درمان سکته های قلبی و مغزی انجام شده و این دو اقدام تحولی بزرگ در حوزه سلامت محسوب می شود.

رئیس بیمارستان قلب رجایی با تاکید بر اینکه اجرای برنامه های ۷۲۴ و ۲۴۷ نظم خاصی در درمان سکته های قلبی و مغزی در بیمارستان ها ایجاد کرده، افزود: در راستای این دو برنامه کاهش هزینه های درمانی در این دو بخش را شاهد بودیم و اجرای این برنامه ها نتایج مثبتی را برای درمان سکته های قلبی و مغزی در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر در سنین ۵۰ تا ۶۰‌سال اتفاق می افتد، افزود: خدمت رسانی به مردم در زمینه سکته های قلبی موجب کاهش مرگ و میر و معلولیت افرادی که در شرایط بهره وری اقتصادی و اجتماعی هستند می شود.

نوحی افزود: اجرای برنامه های درمان سکته های قلبی و مغزی باعث شد که فعالیت اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان ها در این بخش نظام بند و سیستماتیک شود و امیدوارم که بتوانبم از این موهبت نیز به نحو خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

سکته قلبی جان 50  تا 60 ساله  ها را تهدید می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «50 تا 60 ساله ها؛ قربانیان سکته های قلبی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..