تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر ارکستر سمفونیک در مراسم تنفیذ رئیس جمهور کیست؟

رهبر ارکستر سمفونیک در مراسم تنفیذ رئیس جمهور کیست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری به دست مبارک حضرت امام خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که در پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه انجام می‌شود، ارکستر سمفونیک دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با حضور جمع کثیری از هنرمندان این مرز و بوم به رهبری سهراب کاشف، زنگ آغاز دور تازه‌ای از تاریخ انقلاب را با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به صدا در می‌آورد.

ارکستر سمفونیک دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما دیرپاترین ارکستر جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان مقام معظم رهبری کار خود را سال ها پیش از این آغاز کرد و به برکت کلام معظم له تا به امروز و هنوز فعالیت هنری دارد و بنوعی شناخته شده ترین ارکستر سمفونیک کشور است. این مجموعه در اکثر قریب به اتفاق مراسم ملی نظام ، حضور پر قوت و چشمگیر داشته است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

ارکستر سمفونیک برای مراسم تنفیذ رئیس جمهور می نوازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر ارکستر سمفونیک در مراسم تنفیذ رئیس جمهور کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..