تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر امور دوبلاژ سیما منصوب شد

مدیر امور دوبلاژ سیما منصوب شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما؛ با توجه به نقش و جایگاه امور دوبلاژ سیما در فرایند آماده سازی برنامه‌های تأمینی و تولیدی، مجید شعبان پور، مجتبی نقی یی را به سمت مدیر امور دوبلاژ سیما منصوب کرد.

در حکم شعبان‌پور به برنامه ریزی اجرایی برای بهبود مستمر در دوبله آثار خارجی و داخلی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود کشور و برنامه ریزی برای به حداکثر رسانی استفاده از استودیوهای دوبلاژ در جام جم، الوند و شهید مطهری اشاره شده است.

تلاش برای ایجاد وفاق و هماهنگی هرچه بیشتر عوامل تولید و فنی و ستاد و بالا بردن سطح علمی و حرفه‌ای آنها، تعامل مثبت با اداره کل تأمین برنامه‌های خارجی و تامین برنامه های شبکه های سیما و همچنین پیگیری امور مربوط به تامین آتیه صداپیشگان پیشکسوت دوبلاژ سیما از موارد دیگری است که در این حکم آمده است.

گفتنی است؛ در حکم رئیس مرکز تولید و فنی سیما به ارائه گزارش های عملکرد فصلی و سالانه بر اساس استانداردهای تعریف شده؛ تقویت و اجرای مداوم نظام ارزیابی عملکرد صداپیشگان و مدیران دوبلاژ و نیز پیگیری لازم برای به روز رسانی تجهیزات استودیوها به منظور ارتقای کیفی فنی دوبله تاکید شده است.

لازم به ذکر است؛ مهندس شعبان پور از زحمات ارزشمند حسن طرازنده تشکر و قدردانی کرده است.

انتهای پیام/

یک انتصاب جدید در صدا و سیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر امور دوبلاژ سیما منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..