تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت مدیران فرهنگی در پی درگذشت غلامرضا شکوهی

پیام تسلیت مدیران فرهنگی در پی درگذشت غلامرضا شکوهیبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا شکوهی از شاعران برجسته خراسانی روز گذشته بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این هنرمند، برخی اشخاص و نهادها پیام تسلیتی صادر کردند که در ادامه می‌آید:

پیام تسلیت سید عباس صالحی برای درگذشت غلامرضا شکوهی

سید عباس صالحی در پیام خود به اهتمام مرحوم استاد غلامرضا شکوهی در آموزش به شاعران جوان اشاره کرده است.

متن پیام تسلیت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

«خبر درگذشت شاعر پیشکسوت؛ زنده یاد غلامرضا شکوهی موجب تاثر گردید. وی در حیات خود به شعر آیینی توجه ویژه‌ای داشت و سفرش به دیار باقی نیز بعد از حضور در مراسم شعر رضوی رقم خورد. زنده یاد شکوهی در آموزش به شاعران جوان نیز اهتمام می ورزید و از این مسیر حضور و تاثیر آن مرحوم در جریان شعر باقی خواهد ماند. اینجانب درگذشت این شاعر پیشکسوت را تسلیت گفته و از درگاه باری‌تعالی برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت می‌کنم.»

 ******

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری

در پی درگذشت این شاعر متعهد و ولایی کشور، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری نیز پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون
استاد غلامرضا شکوهی، شکوه شعر خراسان، به دیار بقا شتافت. درگذشت این شاعر پیشکسوت آیینی موجبات تألم فراوان و اندوه بیکران اهالی شعر و ادبیات را فراهم آورد. رحلت این مدیحه‌سرای آستان مقدس رضوی، در ایامی که متعلق به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، نشانه‌ای از طغرای قبولی است که بر کارنامه باشکوه شاعری ایشان رقم خورده است.

حوزه هنری درگذشت این شاعر متعهد و توانا را خدمت خانواده مکرم و داغدار ایشان و اهالی شعر و ادبیات به‌ویژه شاعران خراسان تسلیت عرض می‌کند و برای آن عزیز سفر کرده مغفرت الهی و شفاعت مولایش حضرت امام رضا(ع) را مسئلت دارد.»

*****

در متن پیام مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب به مناسبت درگذشت غلامرضا شکوهی آمده است:

«خبر درگذشت استاد غلامرضا شکوهی از شاعران آیینی کشورمان که سالیان متمادی به تعلیم و تربیت شاعران جوان و فعالیت‌های فرهنگی و هنری پرداخته است، موجب تاسف فراوان شد. ایشان یکی از مفاخر خراسان هستند که آثارشان برای همیشه در یادها جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر پیشکسوت را به جامعه فرهنگ و ادب و به‌ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

 تسلیت اهالی فرهنگ به خانواده مرحوم غلامرضا شکوهی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت مدیران فرهنگی در پی درگذشت غلامرضا شکوهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..