تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو منتقدان خود را حشره خواند! +عکس

کریستیانو رونالدوبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید حدود دو ماه پیش از سوی دادستانی مادرید متهم به تخلف مالیاتی شد. رونالدو متهم شده است که در زمان حضورش در رئال مادرید درآمد پخش تصویری خود را از اداره مالیات اسپانیا مخفی کرده است.

رونالدو ادعا کرده است، اتهام کلاهبرداری مالیاتی 14.7 میلیون یورویی که به او می زنند،  از سوی افرادی است که نمی‌توانند موفقیت های او را ببینند.

حالا این ستاره پرتغالی اینبار در صفحه اینستاگرام خود پاسخ منتقدان خود را جور دیگری داده و آنها را حشره خوانده است.

کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: "چیزی که مردم را آزار می‌دهد، درخشندگی من است! تنها حشرات هستند که به سمت چراغی که می‌درخشد حمله می‌کنند".

کریستیانو رونالدو

انتهای پیام/

پاسخ متفاوت رونالدو به منتقدانش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو منتقدان خود را حشره خواند! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..