تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد محسن رضایی برای روزهای پایانی دولت

شرط شفافیت، پاسخگویی است/ کابینه‌ها می‌آیند و می‌روندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به برگزاری مناظره در پایان هر دولت اشاره و عنوان کرد: در این صورت ابهامات افکار عمومی برطرف و پرسش‌های مردم پاسخ داده می‌شود.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پایان نامه دولت‌ها «کابینه‌ها می‌آیند و می‌روند، اما حلقه مفقوده دولت‌ها آن است که نتیجه‌ای از عملکردشان در پایان هر چهار یا هشت سال مشخص نیست. باید راه حلی عاجل و اساسی برای حل این مسأله اندیشید. در پایان هر دولت می‌توان مناظراتی ترتیب داد تا دولت‌ها نسبت به عملکرد خود و نتایج آن توضیح دهند. در این صورت ابهامات افکار عمومی برطرف و پرسش‌های مردم پاسخ داده می‌شود. از یاد نباید برد که شرط شفافیت، پاسخگویی است."

 شرط شفافیت، پاسخگویی است/ کابینه‌ها می‌آیند و می‌روند

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی محسن رضایی در روزهای پایانی دولت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد محسن رضایی برای روزهای پایانی دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..