تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده سازی ذهنی رسانه‌ها برای پادشاهی بن سلمان+ تصاویر

آماده سازی ذهنی رسانه‌ها برای پادشاهی بن سلمان+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تحولات رخ داده در عربستان و تصمیم سلمان بن عبدالعزیز به نفع پسرش محمد بن سلمان گویی همگان منتظر یک فرمان برای اعلام پادشاهی محمد بن سلمان هستند.

پادشاهی پسر جوانی که هم اینک ولیعهدی و وزارت دفاع عربستان را بر عهده دارد و جوانترین وزیر این کشور به شمار می‌رود می تواند بسیار خبرساز شود.

تا زمان مرگ ملک عبدالعزیز و به قدرت رسیدن سلمان بن عبدالعزیز در خاندان آل سعود تخت پادشاهی تنها از برادر به برادر منتقل شده است و اگر محمد بن سلمان بر تحت پادشاهی بنشیند سنت خاندان آل سعود به یکباره تغییر خواهد کرد.

اما مدتی است زمزمه های پادشاهی این جوان سعودی از سوی برخی رسانه‌ها به گوش می‌رسد و از دو روز گذشته تا کنون برخی رسانه‌های سعودی در اقدامی هماهنگ با انتشار اخبار محمد بن سلمان  به جای استفاده از عنوان ولیعهدی از عنوان نائب پادشاه برای محمد بن سلمان استفاده کرده اند.

این اقدام هماهنگ نشستن محمد بن سلمان بر تخت پادشاهی را قوت می‌بخشد.

آماده سازی ذهنی رسانه‌ها برای پادشاهی بن سلمان+ تصاویر

آماده سازی ذهنی رسانه‌ها برای پادشاهی بن سلمان+ تصاویر

آماده سازی ذهنی رسانه‌ها برای پادشاهی بن سلمان+ تصاویر

انتهای پیام/

آیا محمد بن سلمان پادشاه آینده عربستان است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده سازی ذهنی رسانه‌ها برای پادشاهی بن سلمان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..