تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت عجیب شفیعی جم با دختر ناصرالدین شاه+عکس

شباهت عجیب رضا شفیعی جم با دختر ناصرالدین شاه+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شفیعی جم بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز ظاهر شد عکسی عجیب از شباهت باورنکردنی اش با دختر ناصرالدین شاه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

گفتنی است؛ مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش شفیعی جم «بامشاد» در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است. شروع فعالیت سینمایی او با فیلم دو همسفر (اصغر هاشمی) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۱ بود. شفیعی جم یک بار ازدواج ناموفق داشته است.


رضا شفیعی جم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"خودمم تا الان بیدار موندم با کمى گریم و فتوشاپ بیشتر شبیه دختر ناصرالدین شاه کنم خودمو"

 شباهت عجیب رضا شفیعی جم با دختر ناصرالدین شاه+عکس

انتهای پیام/

عکس  دیدنی از شباهت عجیب این بازیگر به دختر ناصرالدین شاه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت عجیب شفیعی جم با دختر ناصرالدین شاه+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..